2006-10-01

Nepal!

...akkor most elkezdenem az utazo(foto)bloggolast:

Homalyos kepek a repulobol 1: balrol elvileg a Dhaulagiri, jobbrol elvileg az Annapurna

Homalyos kepek a repulobol 2: volgy, ereszkedes kozben

Es hogy milyen Katmandu? Egyreszt nem ertem, miert van itt ilyen sok orosz nyelvu turista, foleg. Masreszt megvolt az elso hulyeturistatleraboljak-elmeny, az utcan kovalyogva odajott egy sidou kinezetu (hindi narancsruha, osznagyszakall stb.) es adott a homlokomra egy piros pottyot (tikka? "brings you good luck") mielott eszbe kaptam volna. Aztan persze "Donation, Baba!", de legalabb nem adam neki 600 ft-nak megfelelo NRP-t, csak 150-et. Az etteremben, ahova bemenekultem, egyebkent nagyon fincsi indiai vega kajat ettem, az egyik kedves pincer felvilagositott, hogy az effelek csalok. Most zajlik eppen a Dasain nevu nagyon nagy fesztival (ami miatt az utcai forgalom a szokasosnal kevesbe borzalmas allitolag, szerintem igy is az), ahol igazi hindu szent emberek ingyen is adnak.
Namaste...

2 comments:

id said...

Nagyon Gyanendra!!! Foleg az Annapurnas kep!!! N-joy :)

simbabu said...

Ha ez visszafele is mukodik, akkor en igazi hindu szent ember vagyok, hiszen ingyen adtam tikkat, megha csak petzlt is. A Dasainbol egyebkent mar csak egy ugras a Dasein. Hajra.